중국 알리익스프레스 분쟁신청 후 > 해외포럼

본문 바로가기
사이트 내 전체검색


회원로그인

네이버 아이디로 로그인 Sign in with googleSign in with kakao
자동로그인

중국 알리익스프레스 분쟁신청 후
질문 |
1asdf4
쪽지보내기 자기소개 아이디로 검색

작성일: 2017-01-06 19:26:30 조회: 1,491  /  추천: 0  /  반대: 0  /  댓글: 2 ]

본문

알리 분쟁신청 을 했더니 

 

 

Seller has extended Purchase Protection for you.  
 
Dear HyunJung Hwang,

 

 This is an e-mail notification to inform you that the seller has extended Purchase Protection for you for Order 80472453991117 .

Currently the Purchase Protection of Order 80472453991117 will end on 2017.01.26 05:50.

1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click 'Confirm Order Received'.

2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.

3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click  'Request to extend Purchase Protection' to ask for the seller's approval.

Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

  


Sincerely,
AliExpress.com 
2017.01.05 23:19

This is an automated system email. Please do not reply to this email.

 

 

 

 

이렇게 왔습니다. 

 

사유 : 물품은 두달가량 배송을 받지 못해 분쟁신청을 하였고 최대환불금액으로 돌려받을려는 목적


추천 0 반대 0

댓글목록

그냥 내용쓰고 기다리시면 됩니다. 디스풋 화면에 일정 나와있는데로 진행되고 셀러가 저렇게 지 맘대로 연장하는건

환불할 생각이 없다는 소리인데 그럴때는 그냥 거절 한번 해주고 기다리시면 됩니다. 트래킹이 in transit 인 상태로

알리 개입시간까지 흐르면 알리는 보통 full refund선택해 주니 기다리시면 됩니다.  그나저나 보살이시네요 저는

차포기준 트래킹뜨고 3주이상 지나면 바로 디스풋 걸어버리는데 2달이라니 ㄷㄷㄷ

    0 0

거절은 어떻게 하나요 ?

    0 0



리모컨

맨위로
 댓 글 
 목 록 
회사소개 개인정보처리방침 서비스이용약관 메일문의 Copyright © 딜바다닷컴 All rights reserved.
상단으로
모바일 버전으로 보기