관련링크
본문
이번 BCG 이벤트에서 SSD를 구입햇는데..
쉬핑이 되었나해서 들어가보니 이렇게 나오는군요..
Your package is delayed in the customs clearance process. Additional information is required from you to complete the process. Please contact the carrier for next steps
이메일을 열어보니 또 이렇게 왔습니다.
As per customs regulations, the carrier needs the recipient's . Please add it to the recipient’s address during checkout or by visiting "Your Account" and clicking "Manage Address Book" under the Address Book heading.
주소랑 통관부호 모두 맞게 적은것 같은데.. 물건을 보내준다는건지 만다는건지 무슨 얘기인지 알수가 없네요..ㅠㅠ
PS: 아래 덧글로 해결책을 알려주신분이 계셔서 해결햇습니다.. 대단히 감사합니다.
댓글목록
|
작성일
|
|
아이파슬 이나 타배송사 이메일 오지 않았나 스팸함 함 보세요
|
|
작성일
|
|
감사합니다. |
|
작성일
|
|
배송사가 apex아닌가요?
|
|
작성일
|
|
아.. 맞는것 같네요.. 대단히 감사합니다..
|